ViiniarviotEdulliset viinitHopeaviiniPunaviinit

Paxis Always on Friday Pinot Noir

Paxis Always on Friday Pinot Noir
Iloisen kirjava etiketti tuo mieleen Curen ”Friday i`m in love” -kappaleen. Mutta sopiiko portugalilainen Pinot noir perjantaiviiniksi? Sehän nähdään nyt.
Hienoinen koiramaisuus pöllähtää ensin lasista. Haukku hiljenee onneksi nopeasti, kun viini saa ilmaa. Metsämarjaa on myös aromissa, joskin niukasti.
Paxis Always on Friday Pinot Noirin maku on kuin mummon marjamehussa. Reiluhko Pinot noiriksi, mutta yksitoikkoinen. Kovin vähän tässä viinissä tapahtuu. Lopussa melko tylppä tammisuus ei esitystä pelasta. Ei tästä omaksi perjantaipulloksi ole. Tiistaina voisi mennä.

Voisit myös pitää näistä:

Billecart-Salmon Brut Réserve

Flavorado

Marqués de Cáceres Rosé

Flavorado

Santa Helena Varietal Rosé

Flavorado

Jätä kommentti